søndag 15. januar 2012

jannelea satser på grønt!



Alpakkaen er til et enkelt sjal som jeg nettopp har kjøpt mønster til, men ikke rukket å skrive ut ennå, det heter Dichotomy og er til meg selv. Jeg er veldig glad i denne fargen. Det gressgrønne bomullsgarnet er til å strikke tørkeklut for å ha på komfyren av, det er sikkert nok med to nøster, men siden jeg hadde tre, tok jeg bilde av alle i tilfelle det er knapt. Jeg skal komme tilbake med link når jeg har funnet den igjen. 
Da legger jeg opp og strikker i vei! Lykke til damer!

3 kommentarer:

  1. Det sjalet er utrolig flott. Gleder meg til å se hvordan ditt blir. Har en del Sandnes alpakka, så kanskje jeg kan herme når jeg ser resultatet. Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har allerede bestemt meg for å strikke et til, litt senere. Gir bort dette til kjæresten til broren min og strikker et lysere til meg selv. Her er det bare å herme, enkelt og greit sjal.

      Slett