fredag 27. januar 2012

Figgapia i mål

Da er mitt babyteppe ferdig, tråder montert og bilde tatt i dag.
Strikkingen var jeg faktisk ferdig med på onsdag, noe som er litt rart siden jeg startet søndagen da EM'et startet, jeg var halvveis nu sist søndag og altså ferdig tre dager etter.

Jeg skulle egentlig blogge halvveis i EM og prosjekt på søndagen, men hele familien (mer eller mindre iallefall) lå nede for telling med oppkast og diare.

Jeg ble altså ferdig tre dager etter at jeg hadde byttet nøste og startet på fellingen, så hvorfor går det så myyye fortere med fellingen enn første halvdel og økningene. Kanskje noe av grunnen ligger i at babyen som skal få teppet ble født natt til tirsdagen.

Her er iallefall bilde av mitt ferdige prosjekt.


To hesper hifa 2-garni en grå-farge med svakt blåskjær i. Jeg skal enda skylle og tove teppet lett slik at fibrene går litt inn i hverandre. Jeg er kjempe fornøyd med mitt EM denne gangen. Kanskje snart jeg tørr satse litt større og mer komplisert, men med to små begrenser vel strikketiden seg enda noe.

Til slutt vil jeg heie på dere som ikke er ferdig enda. Heia på - heia på!! Dette klarer du!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar